czwartek, 9 marca 2017

Wisior ze szklanego koralika

Nie biżuteria zdobi Kobietę, ale to Kobiety stanowią walory biżuterii, którą noszą. :)
Kolejne ozdóbki dla dziewczątek



Znalazłam kilka szklanych koralików, których nie wiedziałam zbytnio jak wykorzystać i spróbowałam użyć ich do wisiorów. To jeden z nich.




 W inspiracjach do wyzwania https://itsjfun.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-41-jestes-najpiekniejsza-praca.html pojawił się śliczny błekitny komplecik biżuterii Edyty
Spróbuję podzielić się swoim pomysłem
Och My Kobiety :) I Kochamy tak naturalnie :)
Przez co myślę, że wiele Nas w różny sposób dołączy do kolejnej akcji
Takiej łatwej w spełnieniu
Wystarczy wysłać karteczkę, tym razem do Walecznego Rycerza 
To Akcja Fejsowa, wypatrzyłam z konta syna, ale adres jest 
Kochani! AKCJA JEST! UDOSTĘPNIAJMY!
"Kacperek 17.03 kończy 6 lat! Pod koniec sierpnia 2015 r wykryto u niego nowotwór mózgu i do dziś stoją przed nim okrutne mury. Ile On zniósł cierpienia i bólu - tego sami lekarze nie potrafią pojąć. Marzy o normalności i przede wszystkim powrocie do kolegów.
Nie czekajmy - zasypmy największego fana LEGO kartkami z życzeniami - NIECH WIE, że ma mnóstwo przyjaciół, którzy wierzą w jego zwycięstwo!!
Adres:
Kacper Strusinski
ul. Żeromskiego 35/12
50-321 Wrocław, woj. Dolnośląskie
W obieg!!"
Pozdrawiam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
mazurowska.alicja@gmail.com