piątek, 17 marca 2017

8 Urodziny Ar t- Piaskownicy

Kilka dni temu poznałam dziewczyny  Blogu Art - Piaskownica. i sama też się przedstawiłam. Dzisiaj przeczytałam, iż Blog obchodzi już 8 rok istnienia i przygotował super zabawę urodzinową 8 Urodzinki Art- Piaskownicy
Urodzinowe Candy AP
Zabawa polegała na odwiedzeniu blogów projektantek i ułożeniu hasła z rozsypanych słów - kluczy. Ale to nie wszystko, każda z dziewczyn przygotowała niespodzianki :) Niesamowite motto samo w sobie jest siłą, ale jeśli jesteście ciekawi jakie niespodzianki zrobiły projektantki - to dołączcie do zabawy :)

"Zwolnij -
przestań podążać za tłumem ,
twórz swoją własną drogę ,
rób z pasją każdego dnia
to co KOCHASZ ." 

8 lat - więc ja jestem właściwie dokładnie w piaskownicy jako bloggerka :) dokładnie jak moje dzieciaki kiedyś - zawsze głodna i w pędzie 


i jedna z moich prac z przed ośmiu lat ;)

Ja od siebie życzę Dziewczynom wielu lat tak owocnej i niezwykłej współpracy i dużo radości na codzień.
                                     
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
mazurowska.alicja@gmail.com